از اینکه نیاز آزمایشگاه را برای خرید خود انتخاب کرده اید به خود می بالیم .
قوانین و مقررات استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی نیاز آزمایشگاه به شرح زیر می باشد.

مطالعه و همچنین پذیرفتن این موارد قبل از سفارش کالا یا خدمات در این فروشگاه الزامی است.

الف- کلیات و تعاریف
فروشگاه اینترنتی نیاز آزمایشگاه در چارچوب قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند و کلیه کاربران نیز ملزم به پایبندی به این قوانین هستند.
ثبت نام و سفارش کالا و خدمات در فروشگاه اینترنتی نیاز آزمایشگاه به معنای آگاهی از قوانین و مقررات ما و پذیرش آن از سوی کاربران می باشد.

ب- مقررات مربوط به سفارش کالا
کاربر موظف است در هنگام ثبت سفارش آدرس، کد پستی و اطلاعات تماس خود را به درستی وارد کند. این اطلاعات در پردازش و ارسال سفارش تاثیرگذار خواهد بود و لذا عواقب ناشی از بی دقتی در این مورد تماما متوجه شخص کاربر می باشد.
کاربر می تواند در صورت نیاز و در هر زمان قبل از پرداخت مبلغ سفارش خود را به صورت تلفنی لغو کند.
سفارش ها تنها در صورتی قابل لغو هستند که سفارش پردازش و ارسال نشده باشد. در این موارد بعد از اعلام کاربر سفارش توسط کارشناسان فروش نیاز آزمایشگاه لغو شده و مبلغ پرداختی به همان حساب شخص کاربر سفارش دهنده عودت خواهد شد.
بعد از پردازش و ارسال سفارش به هیچ وجه امکان لغو آن وجود ندارد. با این وجود کاربران می توانند از ضمانت عودت کالا در مدت زمان تعیین شده استفاده کنند.
کاربر می تواند در صورت عدم رضایت از محصول خریداری شده ظرف مدت 2 روز کاری از زمان دریافت سفارش نسبت به اعلام نارضایتی و بازگشت محصول اقدام کند. در این حالت بعد از دریافت کالای برگشتی هزینه آن به حساب بانکی شخص کاربر سفارش دهنده واریز خواهد شد.
کاربر در صورت تمایل به عودت کالا باید در نحوه بازگرداندن کالا دقت کند تا کالا سالم به دفتر مرکزی فروشگاه اینترنتی نیازآزمایشگاه برسد.
هزینه ارسال یا هزینه باربری در زمان عودت کالا به عهده کاربر می باشد
به دلیل اینکه موجودی کالا درفروشگاه وقیمت ها مدام در حال تغییر می باشد،لذا درگاه پرداخت انلاین در سایت نداریم وابتدا پیش فاکتور کاربرصادر میگردد وسپس پرداخت انجام می شود .واقلام درخواستی برای کاربر ارسال میگردد.
-فروشگاه اینترنتی نیاز آزمایشگاه هیچ گونه مسئولیتی در قبال کارکرد سایت که می تواند ناشی از عواملی که خارج از سیطره مدیریت فروشگاه می باشدازجمله نقص اینترنت، مسائل مخابراتی،تجهیزات سخت افزاری و…. می باشد نمی پذیرد.
-فروشگاه اینترنتی نیازآزمایشگاه به هیج وجه اطلاعات منحصربه فرد کاربران خود را به اشخاص وطرفین غیر واگذار نخواهد کرد.وضمنا با استفاده از اخرین فن اوری ها متعهد است حتی المقدوراز حریم شخصی کاربران محافظت نماید.

روش ارسال:
ارسا ل کالا به ادرسی که هنگام ثبت نام ثبت شده است به روش پیک ،تیپاکس ،ترمینال ویا باربری ارسال می گردد.

هزینه ارسا ل کالا :
خرید بالای 7میلیون تومان شامل ارسال رایگان می گردد.در غیراین صو رت برعهده کاربر می باشد.

امکان خطا در قیمت های سایت :
فروشگاه همواره سعی می کند که قیمت کالاهابه روز وصحیح واردشود.اما از انجایی که این قیمت ها توسط اپراتورها و کارشناسان وارد می شود همواره احتمال خطای انسانی در ورود اطلاعات وجود دارد،البته تلاش ما مبتنی بربه حد اقل رساندن این خطاها می باشد ،لذا در صورتیکه قیمت کالایی اشتباه وارد شده باشد هیچ گونه تعهدی برای فروشگاه برای فروش کالا به همان قیمت اشتباه ایجاد نخواهد کرد.

امکان ارسال کالای اشتباه :
فروشگاه همواره سعی می کند کالای مورد درخواست مشتری برای او ارسال شود اما به دلیل حجم بالای سفارشات وامکان خطای انسانی یا سیستمی در مواردی معدود احتمال دارد کالای اشتباه برای مشتری ارسال شود،دراین موارد مشتری موظف است پس از دریافت کالا ومشاهده اشتباه ،قبل از باز کردن بسته بندی کالای مورد نظر طی 48 ساعت حتی روزهای تعطیل با تماس با شماره 9135100740 مراتب رااطلاع دهد،پس از ان می تواند کالا را عودت دهد که هزینه عودت کالا بر عهده فروشگاه می باشد.ولی چنانچه بسته بندی کالا باز شده باشدبه دلیل اینکه قابل استفاده توسط مرکز دیگری نمی باشد قابل عودت واسترداد مبلغ نمی باشد.

نقص در کالا:
هرگونه عیب فنی ونقص در کال ا بایدظرف 48 ساعت پس از تحویل کالا حتی در روزهای تعطیل اطلاع رسانی شودتامشکل فورا بررسی ودرصورت اثبات نقص کالا مستردشود.